Subject: 11152 Kirdalu-Kiisa tee, Aksli ja Kivi-Lillemäe piiride kättenäitamise kutse
From: "Merle Kivistik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 16:24:18 +0300

Tere

Saadan Teile 11152 Kirdalu-Kiisa tee katastriüksuse piiride kättenäitamise
kutse. Kättenäitamine toimub 25.09.2024 kell 10:00. Kirja sees jäi ühes
kohas kogemata 23.09. Kutse on saadetud ka MinuKatastri kaudu.
Palun andke kindlasti teada oma osalemisest või mitteosalemisest.

Kutse manuses.

 

Lugupidamisega

Merle Kivistik

Maamõõtja

Kutse nr 183971

Litsentsi nr 715

Tel +372 5695 7364

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

 

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.